Skansen w Szymbarku - 23 maja 2013 r.

28.05.2013, 21:55, Gimnazjum nr 2

To już ostatnia (6) wycieczka edukacyjna w ramach projektu AMN

SKANSEN W SZYMBARKU

Galeria zdjęć p. Agnieszki Czeszun i Izy Nowickiej

Relacje uczniów z zwycieczki:

Według mnie Szymbark, do którego pojechaliśmy jest świetnym miejscem. Można tam poznać kulturę i tradycję Kaszub. Myślę, że to miejsce powinien zwiedzić każdy. Atmosfera na wycieczce była równie świetna.

Katarzyna Pura

Na ostatnią wycieczkę z AMN pojechaliśmy na Kaszuby do Szymbarka. Na tej wycieczce zwiedziliśmy różne zabytki sprowadzone z różnych miejsc świata. Poznaliśmy również kaszubskie obyczaje. Najfajniejszą atrakcją dla mnie było pieczenie chleba oraz dom do góry nogami. Na koniec wycieczki wszyscy pojechaliśmy konno na najwyższy szczyt na Kaszubach- Wieżycę. Wchodząc na tą budowlę przezwyciężyłam swój lęk. To była jedna z najlepszych wycieczek z AMN.

Magdalena Rosa

Na wycieczkę wyjechaliśmy po szóstej. Droga do Szymbarka była dość długa, ponieważ jechaliśmy aż sześć godzin, ale było warto! Na początku poszliśmy do pomieszczenia, w którym przygotowane było ciasto, aby każdy mógł upiec swój chleb. Następnie zaczęliśmy zwiedzać. Odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc jak np. Baraki, w których spali ludzie w łagrach. Poszliśmy także długim przejściem pod ziemią do bunkra. Na miejscu pani przewodnik zgasiła światło i słuchaliśmy nalotu bombowego. Był on bardzo realistyczny. Odwiedziliśmy także dom do góry nogami. Wchodząc tam myślałam, że będzie tak jakby w normalnym domu. Natomiast był on tak wyprofilowany, że gdy wyszliśmy to wszystkim kręciło się w głowie jakbyśmy dopiero co zeszli z karuzeli.

Elwira Korol

Było bardzo ciekawie. Atrakcje były bardzo interesujące. Bardzo dobrze spędziłem czas w autokarze. Mimo, że obiad nie był smaczny to nie zepsuło mi to samopoczucia. Najlepiej było w domu do góry nogami oraz w bunkrze. Poznałem, wcześniej nie znaną mi kulturę z czego jestem najbardziej zadowolony.

Łukasz Umiński

W wycieczce do Szymbarka podobało mi się zwiedzanie domu do góry nogami i jeżdżenie bryczkami z końmi. Ogółem to najfajniejsza wycieczka w ramach projektu AMN.

Katarzyna Stachowska

Wycieczka była naprawdę ciekawa. Najbardziej, pewnie tak jak wszystkim podobał mi się odwrócony dom, lecz wszystkie inne atrakcje były równie ciekawe.

Konrad Bałdyga

Według mnie ta wycieczka była jedną z najlepszych jakie były w tym projekcie. Najbardziej podobał mi się dom do góry nogami, ponieważ uczucie w tym domu było bardzo dziwne i intrygujące. W przyszłości na pewno wrócę do tego miejsca.

Kamil Packiewicz

Moim zdaniem wycieczka do Szymbarka była bardzo ciekawa. Zobaczyłem wiele interesujących budowli. Najbardziej podobała mi się symulacja ataku bombowego w bunkrze oraz zwiedzanie domu do góry nogami. Bardzo żałuję, że jest to ostatnia wycieczka w ramach projektu AMN.

Hubert Włoch

Kaszuby są krajobrazowo i architektonicznie pięknym miejscem. Ich szczególną cechą jest pracowitość i otwartości ludzi. Najbardziej podobał mi się dom do góry nogami. Chciałbym tam kiedyś wrócić.

Dawid Srzednicki

Według mnie wycieczka na Kaszuby w ramach projektu AMN była najlepszym do tej pory wyjazdem. Zwiedzanie było ciekawe i zainteresowało wszystkich uczestników projektu. Bez wątpienia stwierdzam, że szkoda, że to już ostatnia wycieczka.

Adrianna Góra

Wycieczka była interesująca, pełna ciekawych atrakcji. Innymi słowy, nic dodać, nic ująć. Najlepszą atrakcją było wejście na Wieżycę i oglądanie krajobrazów.

Michał Kępka

« Wstecz

Dyskusja: "Skansen w Szymbarku - 23 maja 2013 r."